Termeni și condiții

1. Informații despre site

  • Site-ul web Agwa.ro este administrat de S.C. AGWAROM MARKETING SRL, cu sediul social în Strada Mărășești nr.23, camera 3, Comuna Afumați, Județul Ilfov, România.
  • Adresa showroom-ului și a depozitului este în Centrul Comercial Natura Center – China Town România, Hala 10, Showroom 11, Șoseaua București – Urziceni nr.17, Comuna Afumați, Județul Ilfov, România.
  • Datele de contact sunt:
    • Telefon: 0786.130.919 – 0730.975.642,
    • Email: agwarom.marketing@gmail.com.
  • Număr de Înregistrare la Registrul Comerțului București: J23/24/2016, CUI RO 35377691
  • Contul current este IBAN RO28 BTRL RONC RT0P 7467 0501 – BANCA TRANSILVANIA
  • Capital Social Subscris și vărsat de 200 lei.
  • Site-ul comercializează produse doar pe teritoriul României.

2. Acceptarea condițiilor

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.

Agwa.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări.

Prin acceptarea Termenilor și condițiilor din prezenta pagină îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea S.C. AGWAROM MARKETING SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale S.C. AGWAROM MARKETING SRL. Te poți dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mailurilor primite sau marcând mailul ca și spam sau trimițând un mail către dezabonare@agwa.ro cu subiectul dezabonare.

3. Drepturile de autor

Informațiile publicate pe Agwa.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societății AGWAROM MARKETING SRL care administrează site-ul. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de mail agwarom.marketing@gmail.com.

4. Încheierea contractului

Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul agwa.ro, cumpărătorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de societate AGWAROM MARKETING SRL – administrator site, respectiv prin telefon sau email.

Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.

După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda consumatorului/cumpărătorului, fără o notificare prealabil, iar acesta va primi înapoi banii încasați de societatea AGWAROM MARKETING SRL, în termen de 7 zile. Totodată, ne rezervăm dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, în funcție de disponibilitatea acestora în stoc.

Ofertele și prețurile afișate pe site-ul Agwa.ro sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1 – 2 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de plată). Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, prețuri. Termenul de procesare a comenzii este de 24 de ore lucrătoare.

Produsele sunt disponibile în limita stocului.

Produsele achiziționate din showroom în urma unei rezervări (online sau telefonice) sau direct de la punctul de lucru nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Rezervarea și ridicarea produselor din showroom nu reprezintă o comandă la distanță.

În unele cazuri (produse aduse pe comandă specială, adrese de livrare către client cu kilometri exteriori, comandă mare la nivel de palet/paleți), se poate solicita plata unui avans de minim 50% din valoarea comenzii, plată care se va efectua prin transfer bancar.

5. Limitare răspundere agwa.ro

Site-ul Agwa.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea termenilor.
Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului Agwa.ro, în totalitate sau parțial.

6. Anulare comandă

Agwa.ro (administrat de SC AGWAROM MARKETING SRL) nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor.

În cazul în care o comanda nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, agwa.ro își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.

Rezervarea produselor la sediu este valabilă 2 zile. În cazul în care produsele nu sunt ridicate, rezervarea se anulează.

AGWAROM MARKETING SRL face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, AGWAROM MARKETING SRL are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:

  • prețurile afișate pe site-ul agwa.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandat/e nu se mai află pe stoc;
  • tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

7. Garanții

Toate produsele sunt însoțite de factura și Declarația de conformitate pentru ambalajele din hârtie care intră în contact direct cu produsele alimentare.

8. Litigii

Eventualele litigii în legătură cu executarea contractului vor fi rezolvate între vânzător și consumator/client pe cale amiabilă, în caz contrar, părţile putându-se adresa instanței de judecată competente de la sediul comerciantului/vânzătorului S.C. AGWAROM MARKETING SRL S.R.L., respectiv Judecătoria Sector 6 București.

9. Protecția datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC AGWAROM MARKETING SRL, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării produselor comandate.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator în scopul livrării produselor și sunt comunicate numai de către tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. Totodată, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale care te privesc și să soliciți ștergerea datelor. Dacă unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugăm să ne informezi cât mai curând posibil.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta în orice moment Responsabilul Agwa.ro cu protecția datelor prin transmiterea solicitării dvs prin oricare dintre următoarele modalități:

  • prin e-mail la adresa: agwarom.marketing@gmail.com

De asemenea, îți este recunoscut dreptul de a te adresa justiției.

Poți consulta politica noastră legată de prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

10. Acest site utilizează cookie-uri

Acest site folosește cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni și condiții vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poți consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.</>

Modalități de plată:

  • numerar;
  • ordin de plată;
  • cu cardul online;
  • cu cardul la sediul nostru – Cardurile acceptate sunt VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Modalități de livrare:

  • Fan Courier, plata cheltuielilor generate de serviciile de expedierele a coletelor cu comenzi și de retur a rambursului de numerar în cont colector sunt în sarcina clientului-destinatar, la tarifele contractuale Agwarom marketing SRL.

Ridicare produse rezervate din showroom-ul propriu

Programul de lucru la Punctul de lucru Showroom H10M11 este: Luni – Vineri 08.00 – 17.00, Sâmbătă 08.00 – 15.00, Duminică Închis.

Termen de livrare:

Termenele de livrare afișate pe site sunt orientative și se aplică doar în cazul comenzilor confirmate, dacă nu s-a convenit alt termen împreună cu clientul. Produsele cu ridicare din showroom vor fi rezervate maximum 2 zile din momentul confirmării comenzii.

Despre plățile prin card Euplatesc.ro

Sistemul de plată online este dezvoltat de către EuroPayment Services SRL și presupune efectuarea plăților prin intermediul cardurilor într-un mediu securizat. Plățile online efectuate pe site-ul nostru beneficiază de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa și MasterCard Secure Cod).

3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizezi:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe fața cardului, fără spații)
  • Data expirării cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura)

Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul tău, în condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului tău. Pentru efectuarea tranzacției pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele EuroPayment Services SRL. Site-ul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul tău.

În funcție de disponibilitate, produsele pot fi:

  • În stoc.
  • Stoc limitat.
  • Momentan indisponibil – momentan nu putem procura produsul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.
  • Recomandat – reprezintă recomandarea noastră pentru produsele cu cel mai bun raport calitate preț din produsele comercializate de noi din această categorie.
  • Promo – produsul beneficiază de reducere de preț, la aceste produse nu se mai oferă alte discount-uri.
  • Nou – produsul a fost adăugat pe site în ultimele 60 zile.

Retur produse

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  • 1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
  • 2. Completează formularul de retur și așteaptă să fii contactat de colegii noștri
  • 3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
  • 4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
  • 5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri

Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, doar cu invocarea motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Agwa.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Agwa.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Agwa.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

DE REȚINUT!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, pete, accesorii lipsă (mânere), ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. (informații aici).

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Fan Courier în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicită în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanța eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii produse, acestea se pot returna doar în ambalajelele lor originale, sigilate.

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să accesați pagina de reclamații.

Retur 24h.

Prezentul regulament se aplică pentru produsele achiziționate prin comerț direct (din magazin) care întrunesc condițiile relatate mai jos.

Dacă ai achiziționat un produs direct din magazin și te-ai răzgândit, îl poți schimba! *

Ai 24H de la achiziție să ne notifici și încă 24H ca produsul să ajungă în posesia noastră (după procesarea și acceptarea solicitării).

Produsele se aduc personal pentru verificare la punctul nostru de lucru, de luni până joi, în intervalul orar 11:00 – 13:00 sau 14:00 – 17:00.

Produsele eligibile pentru retur trebuie să fie:

  • nefolosite
  • în ambalajul original (complet, fără înscrisuri)

Reclamații

Acordăm atenție părerii și întrebărilor tale și încercam să fim cât mai rapizi în ceea ce privește procesarea solicitărilor pe care le primim.

Dacă ai o problemă cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.) ne poți scrie aici.

Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se pot depune DOAR ONLINE.

CUM COMAND?

Comenzile ONLINE au PRIORITATE și garantează preluarea corectă a datelor de facturare și livrare.

  1. Online
  • Pasul 1
    • După ce ai ales produsul pe care îl dorești apasă pe butonul “Adaugă în coș“. Produsul va fi adăugat în coșul tău de cumpărături.
  • Pasul 2
    • Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă butonul “Coșul meu“.
  • Pasul 3
    • După ce ai adăugat toate produsele pe care vrei să le cumperi apasă butonul “Coșul meu“, iar apoi dacă vrei să finalizezi comanda apasă “Vezi detalii coș“.
  • Pasul 4
    • În noua pagină care se va încărca îți va apărea opțiunea “Trimite Comanda“. Apasă acest buton și comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
      • dacă nu te-ai logat înainte de a începe cumpărăturile ți se va deschide o nouă fereastră în care trebuie să introduci adresa de e-mail și parola;
      • dacă ești deja logat trebuie doar să introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legătura cu tine și pentru a-ți fi livrate produsele ulterior.

2. Prin e-mail

Poți comanda produsele preferate și completa formularul de contact de pe site: https://www.agwa.ro/contact

CUM PLĂTESC?

  1. Numerar (la sediul nostru sau la livrare)
  • Se plătesc produsele în momentul ridicării de la sediu sau curierului nostru (în cazul produselor livrate în municipiul București). Produsele livrate în București se pot plăti doar numerar (nu se poate plăti cu cardul).

2. Ramburs în cont colector

  • Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.

3. Plata prin Card

  • Online pe site-ul Agwa.ro
    • Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei);
    • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD;
    • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții;
    • Pentru finalizarea oricărei tranzactii trebuie furnizat:
      • codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
      • data de expirare;
      • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura ta.

4. Ordin de plată

  • Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail sau fax către client de un agent agwa.ro. Contul bancar este trecut în factura proformă în funcție de cererea clientului.
  • Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la sediu după ce se are evidența intrării banilor în contul bancar al agwa.ro.

OPȚIUNI DE EXPEDIERE

Produsele comercializate de către seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.

Toate produsele sunt noi și livrate în ambalajul original al producătorului.

Valoarea totală a transportului va fi comunicată pe email sau va fi afișată în coșul de cumpărături înainte de plasarea comenzii.

Serviciile de transport al coletelor și returul rambursului sunt în sarcina clientului – destinatar și se achită pe bază de factură și chitanță emisă de Fan Courier la predarea bunurilor de către agentul Fan.

*IMPORTANT!

Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales în prealabil opțiunea deschidere colet.

Atât în București, cât și în țară, taxa de transport pentru comenzi va fi adăugată automat în coșul de cumpărături.

Livrarea produselor se face până în fața imobilului casa / bloc. Clientul are obligația de a se asigura ca, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele.

× Salut! Cum te putem ajuta?