TERMENI SI CONDITII:

CONDITII DE LIVRARE

Comanda minima este de 200 lei, la care se adauga tva si se prelucreaza dupa ce au fost confirmate toate datele de contact (nume, telefon, adresa, date de identificare), produsele comandate, precum si valoarea comenzii.

 

Comenzile primite pana la ora 15.00, pentru care s-a optat de catre client ca livrarea sa se faca prin firma de curierat rapid Fan Courier, se expedieaza in aceeasi zi. Firma de curierat livreaza la randul lor dupa 24 ore, respectiv a doua zi.

In situatii exceptionale, in perioada sarbatorilor de iarna, in conditii meteo nefavorabile, a executarii unor lucrari de reparatii a drumurilor nationale, Fan Courier poate intarzia livrarea la destinatari a coletelor cu 36-48 ore. Acest lucru este comunicat in timp util clientului-destinatar, prin email, sms, telefonic.

Comenzile primite dupa ora 15.00, pentru care s-a optat de catre client ca livrarea sa se faca prin firma de curierat rapid Fan Courier, se expedieaza prin curier in ziua urmatoare. Firma de curierat livreaza la randul lor dupa 24 ore. 

In situatii exceptionale, in perioada sarbatorilor de iarna, in conditii meteo nefavorabile, a executarii unor lucrari de reparatii a drumurilor nationale, Fan Courier poate intarzia livrarea la destinatari a coletelor cu 36-48 ore. Acest lucru este comunicat in timp util clientului-destinatar, prin email, sms, telefonic.

Daca clientul-destinatar solicita modificarea adresei de livrare, ulterior lansarii comenzii pe site, si acesta informeaza Agwarom Marketing Srl prin email, sms, telefonic, expedierea se va face in ziua urmatoare.

 

Produsele expuse pe situl WWW.AGWA.RO sunt produse care se adreseaza agentilor economici (firme, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale si altor persoane juridice) sau persoanelor fizice pentru diverse evenimente.

 

Pentru a primi informatii suplimentare, contactati Departamentul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon: 0786.130.919 – 0724.511.444 – 0730.975.642 Program: Luni - Vineri intre orele 08.00 - 17.00, Sambata intre orele 08.00 – 15.00 sau prin email agwarom.marketing@gmail.com. Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.

 

Aveti responsabilitatea de a desface coletul la primire si de a verifica daca produsele sunt intocmai cele mentionate in factura sau documentul de transport. In cazul produselor lipsa responsabilitatea va cadea in sarcina vanzatorului AGWAROM MaRKETING SRL. Pentru orice greseala a AGWA.ro privind facturarea produselor, certificate de calitate, continut colete, etc va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru a indrepta eroarea facuta.

 

SERVICIUL DE GARANTIE

Serviciul de garantie se acorda tuturor produselor vandute sau oferite de firma noastra conform legislatiei in vigoare. Garantia este de 45 zile. Daca aveti un produs prezinta defect de fabricatie vom depune toate eforturile sa verificam produsul si sa schimbam pe cheltuiala noastra. 

GARANTIA SE OFERA GRATUIT CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE.

Pentru a putea beneficia de garantie trebuie indepliniti cativa pasi dupa cum urmeaza:

- Pastrati si ambalati produsul in ambalajul original.

- asigurati-va ca produsul va ajunge la noi insotit de o copie dupa factura de achizite si Declaratia de Conformitate atasata fiecarei facturi.

- mentionati datele dvs de contact (adresa si un numar de telefon) in cazul in care sunt altele decat cele de pe factura pentru a va putea contacta.

- contactati departamenul nostru de relatii cu clientii prin email sau telefonic la nr. : 0786.130.919 – 0724.511.444 – 0730.975.642 sau email: agwrom.marketing@gmail.com pentru a obtine un termen estimativ al solutionarii.

 

DECLARATIA DE CONFORMITATE pentru produsele fabricate din hartie si carton:

 

Produsele mentionate nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea muncii si nu produc impact negativ asupra mediului inconjurator. Declaratia este in conformitate cu:

-Regulamentul (CE) nr. 2023/2006 al Comisiei din 22 decembrie 2006 privind buna practica de fabricatie a materialelor si a obiectelor destinate sa vina in contact cu produsele alimentare.

-Regulamentul (CE) nr.1935/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 octombrie 2004 privind materialele si obiectele destinate sa vina in contact cu produsele alimentare si de abrogare a Directivelor 80/590/CEE si 89/109/CEE.

- HG nr.431/2008 privind completarea HG nr. 1197 din 24 octombrie 2002 (*actualizata*) pentru aprobarea Normelor privind materialele si obiectele care vin in contact cu alimentele.

-Ordin nr. 869 din 17 iulie 2006 privind aprobarea Normelor specifice referitoare la cauciucul care vin in contact cu alimentele si la cernelurile si concentratele de culoare ce intra in componenta materialelor si obiectelor care vin in contact cu alimentele si indeplinesc cerintele stabilite in liniile directive CEPE sau EuPIA.

-Regulamentul (UE) nr. 10/2011 al comisiei din 14 ianuarie 2011 privind materialele si obiectele din plastic destinate sa vina in contact cu produsele alimentare - Anexa IV

-Directiva 94/62/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20 decembrie 1994 privind ambalajele si deseurile de ambalaj.

- Legea nr.249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.

 

Materia prima folosita: Hartie Kraft Albit/Natur; hartie rezistenta la grasimi; hartie cu polietilena; adezivi, cerneluri, fereastra polietilena; Carton ondulat.

Nu sunt folosite materii prime care fac obiectul unei restrictii si/sau specificatii in conformitate cu prezentele norme.

Nu sunt folosite materii prime care fac obiectul unei restrictii in alimente, obtinute prin date experimentale/ calcule teoretice privind nivelul migrarii lor specifice si, dupa caz, criteriile lor de puritate in conformitate cu Ordinul 438/2002 (aditivi).

Produsele noastre pot veni in contact cu alimente de tip: patiserie, brutarie, fast food, faina, zahar, pesmet, hrana pentru animale si alte produse alimentare.

Perioada de timp in care ambalajul poate intra in contact direct cu produsul alimentar este de maxim 2 ani.

Pungile, sacii, sacosele din hartie, hartia pentru ambalat, cutiile din carton pentru ambalarea diverselor produse se depoziteaza la o temperatura cuprinsa intre +15...+25 grade C, la o umiditate de 65 %, in depozite curate si bine aerisite, conform standardului SR5978:2001.

Alimentele pot intra in contact direct pe toata suprafata interioara a ambalajului.

 

Aceasta declaratie de conformitate poate fi utilizata si pentru ambalajele de tip nealimentar: pungi, sacose, saci, hartie de impachetat, cutii din carton.

 

Specificatii:

= sacosele, pungile, sacii din hartie natur/alba, precum si si hartia de ambalat natur sunt utilizate exclusiv ca ambalaje pentru produsele alimentare si nealimentare uscate sau solide;

= pungile din hartie rezistenta la grasime, precum si hartia rezistenta la grasime pentru ambalat este destinata ambalarii produselor alimentare si nealimentare care contin grasimi vegetale, animale si industrial

= pungile pentru rotiserie realizate din hartie kraft albit inobilata cu folie de polietilena la interior sunt etanse, impermeabile la grasimi, mentin caldura si suporta temperature de la -40 grade C la + 100 grade C

= cutiile din carton se pot utiliza pentru ambalarea produselor nealimentare si a celor alimentare, putand avea contact pe toata suprafata cu produsele alimentare.

 

Mod de pastrare:

"          in cutii de carton, pe paleti de lemn;

"          paletii care contin cutii cu pungi NU se stivuiesc unul peste celalat;

"          in spatii uscate, curate, aerisite si ferrite de razele se soare.

 

CONDITII DE RETURNARE

Orice produs cumparat de pe site-ul WWW.AGWA.RO, poate fi returnat in termen de 10 zile de la data primirii IN AMBALAJUL ORIGINAL INTACT si fara orice defect, urme, zgarieturi, pete, lovituri etc. si o copie dupa factura. La desfacerea coletului primit vom face fotografii si vom compara starea produsului la receptie cu cea declarata de dumneavoastra conform Ordonantei nr. 130/2000 (republicata), privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 

Timpul legal pentru returnarea contravalorii produsului este de cel mult 14 zile de la data denuntarii de catre consumator;

 

Returnarea produselor se face pe adresa :

 

AGWAROM MARKETING SRL

CUI RO 35377691

J23/24/2016

0786.130.919 - 0724.511.444 - 0730.975.642

E-mail: agwarom.marketing@gmail.com

Punct de lucru si show-room: Centrul Comercial NATURA CENTER - CHINA TOWN ROMANIA - HALA 10 - SHOW ROOM 11 - Soseaua Bucuresti - Urziceni nr.17, Comuna Afumati - Judetul Ilfov

Telefon: 0786.130.919 - 0724.511.444 - 0730.975.642

E-mail: agwarom.marketing@gmail.com

 

Pentru detalii prin email: office@AGWA.ro sau pagina de contact:

http://www.AGWA.ro/contact

 

"Art. 7. - (alineatul 1):  Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

"Art.4 litera b): Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14."

In cazul in care produsele achizitionate nu corespund asteptarilor dumneavoastra, va vom restitui contravaloarea acestora. Toate produsele oferite de AGWA.RO beneficiaza de garantie si sunt livrate in ambalajele originale.

 

Costurile de returnare intra in sarcina clientului, produsul trebuind a fi predat la sediul nostru din Centrul Comercial  NATURA CENTER - CHINA TOWN ROMANIA - HALA 10 - SHOW ROOM 11 - Soseaua Bucuresti - Urziceni nr.17 Comuna Afumati - Judetul Ilfov. Pentru ca returnarea sa fie completa, este absolut necesara inapoierea produsului impreuna cu o copie a certificatului de garantie si a facturii fiscale. Pierderea documentelor va atrage intarzieri privind restituirea contravalorii produselor, pana la finalizarea situatiei.

 

Procedura de returnare a produselor este supusa unor termene si conditii minimale. In functie de constatarile realizate referitor la starea produsului si a accesoriilor returnate (produs desigilat, incomplet, defect, avariat, etc), AGWA.RO isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa.

 

Informatii generale

Suntem www.agwa.ro și ne puteți contacta oricând.

In conformitate cu GDPR, suntem operator de date cu caracter personal; prin urmare, suntem responsabili legal pentru procesarea acestora. Pentru intrebari sau solicitari privind exercitarea drepturilor Dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati.

Urmatorii termeni si conditii privind protectia datelor cu caracter personal sunt conceputi pentru a va informa, ca utilizator al site-ului nostru, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si drepturile sale privind aceasta prelucrare, in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor ("GDPR").

In cadrul acestui document vor fi folosite o serie de prescurtari, dupa cum urmeaza:


UN = utilizator ne-autentificat


UA = utilizator autentificat


U = Utilizator


TCUPC = termeni si conditii de utilizare si politici de confidentialitate


DEVICE = computer, terminal mobil sau orice alt echipament folosit pentru accesarea internetului


SITE = site-ul numite anterior, la care face referinta documentul de fata


DCP = date cu caracter personal


GDPR = Regulamentul general privind protectia datelor

 

Respectăm dintotdeauna și din principiu dreptul dumneavoastră la viață privată, iar website-ul nostru a fost conceput pentru a vă respecta acest drept, precum și pentru a păstra datele dumneavoastră în siguranță.

Pentru ca să puteți beneficia de produsele / serviciile noastre, și pentru ca produsele și serviciile pe care vi le oferim, inclusiv online, să funcționeze corespunzător pentru dumneavoastră, suntem nevoiți să colectăm și unele date cu caracter personal; vă asigurăm că toate datele pe care le colectăm sunt menținute la minimul necesar și ne bazăm pe temeiuri legale.

Utilizând oricare dintre serviciile și produsele oferite de SITE și / sau înregistrând un cont, sunteți de acord să citiți și să înțelegeți politica noastră privind confidențialitatea datelor și cookie-urile, după cum urmează.

Pentru a vă asigura că totul este ușor de citit, am inclus pentru fiecare aspect un titlu și o scurtă explicație simplă. Detaliile, conform legii, sunt si ele disponibile, mai jos.

 

Principii ale politicii noastre de confidentialitate

 

  •          Solicitam consimtamantul dumneavoastră pentru utilizarea cookies
  •          Solicitam consimtamantul dumneavoastră la completarea formularelor
  •          Va oferim control asupra datelor personale pentru vizualizare, editare, stergere
  •          Protejam cu CAPTCHA orice formular expus abuzurilor
  •          Colectam doar datele minim necesare
  •          Folosim parole securizate
  •          Inscrierea la newsletter se face cu double opt-in
  •          Stergerea contului se face cu double confirm

 

Ștergerea cookie-urilor

 

Pentru a vă oferi o experiență de vizitare plăcută în site-ul nostru, folosim mici fișiere, numite cookie-uri, pe care le plasăm pe calculatoarele dumneavoastră. Acestea rețin, printre altele faptul că ați accesat website-ul nostru, cu scopul de a vă oferi o experiență de navigare mai plăcută (spre exemplu, pentru a nu vă cere să vă logați manual la fiecare accesare a site-ului); de asemenea, unele dintre acestea aparțin unor terțe părți (Google, Facebook) și ne oferă date statistice anonimizate cu privire la modul în care site-ul nostru este folosit, pentru ca noi să putem să-l îmbunătățim.

Fără cookie-uri, de exemplu, site-ul vă poate deranja cu ferestre de dialog cu același mesaj la fiecare vizită, vă cere datele de logare la fiecare accesare și nu ține minte ce ați pus cu o zi înainte în coșul de cumpărături. Puteți șterge chiar acum toate datele din cookie-urile noastre, folosind funcția de ștergere individuală a cookie-urilor pe care o găsiți în lista de opțiuni a browserului dumneavoastră.

 

Datele pe care le prelucrăm atunci când folosiți serviciile noastre

Câteva exemple:

  •          plasăm cookies pe device-ul dumneavoastră.
  •          avem nevoie de datele dumneavoastră de contact atunci când ne contactați, ca să vă putem răspunde;
  •          ne este necesară adresa dumneavoastră completă de acasă sau de la serviciu pentru livrarea produselor noastre. De ce prelucrăm aceste date Prelucrăm aceste date în scopul legitim al îndeplinirii obiectului nostru de activitate, inclusiv:
  •          pentru a vă oferi serviciile / produsele pe care le doriți;
  •          pentru a realiza statistici și măsurători care să ne ajute să înțelegem cum putem îmbunătăți calitatea serviciilor / produselor pe care vi le oferim;
  •          pentru informarea utilizatorilor/clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe site-ul nostru
  •          pentru informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor
  •          evaluarea produselor si serviciilor oferite
  •          activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului
  •          pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor / produselor noastre și pentru a dezvolta altele noi;
  •          pentru a vă facilita accesul la serviciile / produsele noastre;
  •          pentru a vă oferi informări legate de servicii / produse care v-ar putea interesa, precum și despre promoții și oferte speciale;
  •          pentru a asigura o securitate îmbunătățită și a vă proteja împotriva posibilelor atacuri informatice, fraudei, abuzului.

 

Conform cerintelor legilor în vigoare pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

 

Cum prelucram datele cu caracter personal

Prelucram datele cu caracter personal colectate prin intermediul formularelor din cadrul website-ului in scopul crearii contului de Utilizator si al incheierii contractului la distanta, a posibilitatii de executare a contractului la distanta, cat si datele colectate in scopuri de publicitate si marketing, al relatiilor cu clientii si al analizei datelor, cum ar fi cercetarea de piata, sondaje de opinie clienti, analize clienti, segmentare clienti si realizarea profilului clientului, pentru a determina comportamentul de cumparare si activitatea Utilizatorului in cadrul website-ului, cumpararea repetata a anumitor bunuri si datele de cumparare.

In scopurile mentionate mai sus, datele Utilizatorului vor fi stocate in baza noastra de date. Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6, paragraful 1, teza 1, litera f), GDPR. Va putem contacta in aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, posta, Social Media sau canalele/instrumentele Google.

De asemenea, putem prelucra date despre comportamentul Utilizatorului privind utilizarea website-ului, incluzand dar fara a ne limita la date de sesiune, inregistrare video sesiune, comportament browsing, date despre locatie, date demografice, adresa de Protocol Internet (adresa IP), acolo unde este disponibila, sistemul de operare, tipul de browser al dispozitivului. Acestea sunt date statistice despre actiunile si modelele de navigare ale vizitatorilor website-ului nostru, nu identifica niciun individ si sunt colectate in scopul imbunatatirii si personalizarii website-ului si in scop de comunicare si marketing, inclusiv pentru publicitate comportamentala pe baza de cookies (mai multe detalii despre cookies). Aceasta prelucrare se bazeaza in mod legitim pe Art. 6, alin 1, litera a), b), c), f), GDPR.

 

Cine sunt beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus la punctul 2, utilizam furnizori de servicii, respectiv Imputerniciti, conform art. 28 din GDPR, cum ar fi: furnizori de servicii pentru hosting, platforme care asista la finalizarea unei comenzi efectuate prin intermediul website-ului, in scopul procesarii tranzactiei online initiate de Utilizator acolo unde este cazul, si in scopul procesarii, facturarii si livrarii comenzii Utilizatorului, furnizori de servicii de monitorizare a activitatii Utilizatorului in cadrul website-ului sau furnizorii de servicii pentru trimiterea e-mailurilor si SMS-urilor, contactarea telefonica sau comunicarea de campanii publicitare si de marketing. Acestia pot fi furnizori externi de servicii.

Prin reglementari contractuale, ne asiguram ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor, chiar daca datele cu caracter personal sunt transferate intr-o tara in care se utilizeaza in mod obisnuit un alt nivel de protectie a datelor si pentru care nu exista nicio decizie de adecvare a Comisiei UE.

Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care avem obligatia aceasta prin lege. Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date, va rugam sa ne contactati.

 

Furnizarea de date si durata pastrarii acestora

Furnizarea unelor date cu caracter personal este obligatorie.

De exemplu, pentru a putea incheia un contract la distanta si pentru a procesa inregistrarea unui Cont de Utilizator: nume si prenume, email, parola, telefon, date facturare si date de livrare (adresa, localitate, judet), optiunea cu privire la modalitatea de plata a produselor comandate.

De asemenea, in cazul in care modalitatea de plata aleasa de Utilizator este “Plata online prin card (Visa / Maestro / Mastercard)”, in vederea procesarii tranzactiei de catre procesatorul autorizat de banca colaboratoare, Utilizatorului i se vor solicita datele de identificare ale cardului cu care va efectua plata: numar card, data de expirare, nume posesor card, cod de securitate cvv.

In cazul in care Utilizatorul avand 18 ani impliniti isi exprima optiunea de abonare la newsletterul nostru, sunt preluate si prelucrate urmatoarele date furnizate de acesta prin intermediul diferitelor formulare din cadrul site-ului: adresa de email.

O serie de alte date cu caracter personal colectate de Profesionist pot fi furnizate de Utilizator in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestor date cu caracter personal nu va avea consecinte asupra deciziilor de tranzactionare ale Utilizatorului.

Datele cu caracter personal ale Utilizatorului vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei contractuale cu noi sau la solicitarea Utilizatorului, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele cu caracter personal, pana la incetarea obligatiei legale. Stocarea si transferul datelor cu caracter personal ale Utilizatorului catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6, paragraful 1, teza 1, litera c), GDPR.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati, mai jos, sectiunea corespunzatoare.

 

Drepturile Utilizatorului

In calitate de persoana vizata, Utilizatorul ne poate contacta in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus la punctul 1, in vederea exercitarii drepturilor sale, in conformitate cu GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

 

  •          Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR).
  •          Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR).
  •          Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR).
  •          Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionarea procesarii, articolul 18 GDPR).
  •          Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR).
  •          Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).
  •          Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului, articolul 7 GDPR).
  •          Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca Utilizatorul apreciaza in mod justificat ca prelucrarea datelor cu caracter personal a fost efectuata de Profesionist cu incalcarea GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

Retragerea consimtamantului privind prelucrarea datelor, solicitarea de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau solicitarea de stergere a datelor cu caracter personal necesare indeplinirii obligatiilor contractuale si respectarii drepturilor rezultate din contractul la distanta ne exonereaza cu privire la indeplinirea acestor obligatii.

Totodata, exercitarea acestor drepturi privind prelucrarea datelor cu caracter personal nu poate avea loc in privinta respectarii obligatiilor legale pe care le avem.

 

Utilizatorul poate folosi instrumentele puse la dispozitia sa, conform detaliilor de mai jos, pentru a isi exercita drepturile cu privire la datele la care fac referire aceste instrumente.

 

Descarcarea datelor, accesul la date

Daca aveti cont, in orice moment puteti descarca din zona de administrare a contului toate datele dumneavoastra personale pe care le detinem in format CSV, care se deschide cu Microsoft Excel, Libre Office sau Open Office. Daca nu aveti cont, ne puteti contacta pentru a solicita aceste date si le veti primi in termen de maxim 30 de zile.

 

Stergerea contului

Va puteti sterge complet contul din zona de administrare a acestuia. Mai multe detalii va rugam sa gasiti mai jos, in sectiunea corespunzatoare.

 

Cookie-uri

Setarile cookie-urilor pot fi gestionate in mod direct de catre dvs prin intermediul browserului pe care il utilizati, putand opta pentru dezactivarea sau refuzul acestora. Toate browserele actuale ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al browserului dumneavoastra.

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite sectiuni / pagini impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.

Pentru setarile cookie-urilor generate de terti, si pentru mai multe informatii privind publicitatea online de tip comportamental (livrata pe baza intereselor utilizatorului) si al confidentialitatii online, va recomandam sa folositi site-ul www.youronlinechoices.com/ro, conform recomandarii ANSPDPC.

Pentru mai multe detalii legate de cookie-urile noastre, va invitam sa cititi sectiunea corespunzatoare, mai jos.

 

Monitorizarea vizitei dvs prin intermediul Google Analytics

Aveti optiunea de a utiliza instrumentul dezvoltat de platforma Google pentru a stopa monitorizarea comportamentului in cadrul unei sesiuni online: folositi Google Analytics Opt-out Browser Add-on accesibil aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout, conform recomandarii Google.

 

Monitorizarea Facebook

Aveti optiunea de a utiliza instrumentul pus la dispozitie de platforma Facebook aici: https://www.facebook.com/help/568137493302217 si sa utilizati indicatiile legate de dezabonarea din browserul si device-ul dvs.

 

Alte informatii puse la dispozitie de platforma Facebook cu privire la publicitatea online bazata pe categorii de interese din Facebook, sunt disponibile aici: https://www.facebook.com/help/164968693837950?helpref=faq_content.

 

Newslettere

Va puteti dezabona de la newsletter-ul nostru in orice moment facand click pe link-ul din partea de jos a fiecarui newsletter trimis de noi.

 

Mentiuni

1. Utilizarea instrumentelor prezentate mai sus va produce efecte de la momentul activarii optiunilor si nu va produce efecte retroactiv.

2. Stergerea modulelor cookie, accesarea unei pagini web in modul incognito/privat sau utilizarea unui alt browser ulterior activarii optiunilor prezentate mai sus, va permite reluarea monitorizarii sesiunilor online.

 

Datele dumneavoastră sunt în siguranță cu noi

Nu punem datele dumneavoastră la dispoziția terțelor părți decât în condițiile prevăzute de lege, către entitățile împuternicite în cadrul contractelor realizate în vederea îndeplinirii obiectului nostru de activitate în condiții optime, și cu respectarea drepturilor dumneavoastră.

Sub nicio formă nu vindem datele dumneavoastră, nici individual, nici ca parte a unei baze de date.

 

Vă protejăm suplimentar

Website-ul nostru este găzduit în condiții de securitate ISO 27001, și folosește tehnologii SSL, care asigură criptarea formularelor, pentru un plus de protecție. Parolele sunt ascunse și figurate prin simboluri care nu pot fi citite peste umărul dumneavoastră.

 

Ce mai trebuie să știți

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda înțelegeți că, în interesul legitim al îndeplinirii obiectului nostru de activitate și în temeiul legal, care cere emiterea de documente cu valoare juridică și fiscală, datele dvs. personale vor fi incluse in baza de date a noastra.

Astfel, trebuie să știți că, în condiții de siguranță și fără a vă aduce prejudicii, aceste date personale sunt stocate, utilizate si prelucrate de catre noi, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea diverselor activitati în scopurile menționate mai sus. În condițiile în care lucrăm cu colaboratori și afiliați din afara țării sau din afara Uniunii Europene, aceste date personale ar putea fi transferate către aceștia (de exemplu, pentru a putea folosi un serviciu de trimitere newslettere care aparține unei firme din Statele Unite, ca să putem folosi serviciul, este necesar să introducem în sistemul lor e-mailurile dumneavoastră).

În orice caz, întotdeauna vom căuta parteneriate cu firme care cunosc și respectă protecția europeană a datelor.

 

Important! Dețineți controlul asupra modului în care vă sunt folosite datele

Spre exemplu, când ați accesat site-ul nostru ați acceptat faptul că folosim cookies. Dacă însă vă răzgândiți, puteți să gestionați cookie-urile din browserul dumneavoastră și să nu acceptați plasarea lor pe calculatorul dumneavoastră la o accesare viitoare.

Vă puteți conecta oricând la contul dumneavoastră dacă doriți să vedeți care sunt datele pe care ni le-ați furnizat și puteți să le actualizați, să le descărcați sau să vă ștergeți contul sau să ne cereți nouă să facem aceste operațiuni pentru dumneavoastră. Ne puteți solicita oricând datele pe care le avem despre dumneavoastră, și le veți primi în maxim 30 de zile, în format ușor de citit cu programe comune, cum ar fi Microsoft Office, Acrobat Reader sau altele.

Va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de legile în vigoare pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora (dreptul de a fi uitat).

 

În concluzie:

SITE-ul poate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletter-ul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

SITE-ul nu promoveaza SPAM-ul.

Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul nostru poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea, SITE-ul poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai cu companii care garanteaza, la randul lor, protectia datelor personale conform legislatiei europene in vigoare, sau in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

Politica de cookies

Cookie-urile sunt mici fisiere care se stocheaza pe DEVICE-ul utilizatorului si contin doua informatii:

  •          denumirea cookie-ului, care este precum o denumire de variabila si are rolul de a identifica un anumit cookie fata de altele
  •          continutul cookie-ului, care contine o informatie limitata, un cod descifrabil doar de catre server

Cookie-urile sunt folosite pentru ca serverul sa poata identifica un anumit utilizator pe parcursul vizitei pe site, sa i se poata asigura anumite personalizari sau servicii precum generarea unui cos de cumparaturi sau autentificarea.

Cookie-urile nu contin nici o informatie precum numele, prenumele, adresa de email sau altele similare; in cazul in care acestea sunt colectate, toate sunt pastrate in siguranta pe server.

Cookie-urile sunt de doua feluri: cookie-uri de sesiune, care se sterg automat atunci cand se inchide browserul si cookie-uri permanente, care raman pe DEVICE pana la data expirarii lor.

O alta impartire a cookie-urilor sunt in cookie-uri setate de SITE-ul de fata si cookie-uri setate de terte parti.

Cookie-urile SITE-ului nu contin nici un fel de informatie "in clar" dintre informatiile cu caracter personal care pot fi culese prin formulare.

Cookie-urile tertelor parti pot apartine sistemelor de analiza de trafic sau diverselor widget-uri folosite pentru integrarea cu platforme de socializare. Furnizorii terti sunt obligati sa respecte de asemenea legea in vigoare si politicile de confidentialitate ale SITE-ului.

Accesul in site este conditionat de acceptarea teremnilor si conditiilor de utilizare si a politicii de confidentialitate.

In cazul utilizatorilor care s-au autentificat persistent anterior implementarii contul de utilizator se actualizeaza pentru a retine momentul acceptarii noilor termeni si conditii.

Pentru utilizatorii care se autentifica dupa acceptarea noilor termeni si conditii contul de utilizator se actualizeaza pentru a retine momentul loginului ca timpul de acceptare a noilor termeni si conditii.

Pentru a va respecta intimitatea, am ales sa utilizam doar cookie-urile minim necesare pentru a putea gestiona in mod eficient acest site. Aceste cookie-uri sunt insa obligatorii, in sensul ca fara ele nu am putea atinge obiectivele site-ului.

 

Politica de confidentialitate

Formularul de contact

Formularul de contact culege urmatoarele DCP:

  •          nume si prenume
  •          adresa de email
  •          telefon

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru UA, deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha.

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

Formulare de comentarii

In functie de versiunea si tipul platformei, pot exista doua tipuri de formulare de comentarii, unul pentru pagina / articol si altul pentru produs. Ambele respecta specificatiile de mai jos.

 

Formularul culege urmatoarele DCP:

- nume sau pseudonim

- adresa de email

In cazul UA aceste doua campuri sunt autocompletate cu cele din profilul utilizatorului, dar pot fi modificate la alegere, fara ca datele sa fie salvate si in profil.

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru UA, deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha pentru UN. In cazul UA, deoarece logarea este deja o protectie suficienta nu se mai foloseste Captcha

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

Contul de utilizator

Contul de utilizator poate contine mai multe componente in functie de varianta. Se aplica acele specificatii si politici compatibile cu implementarea curenta.

Formularul de cont nou

Formularul de cont nou este astfel conceput incat sa solicite DCP minimale, absolut necesare identificarii si diferentierii sigure a utilizatorilor, ca si functiile de resetare a parolei sau altele necesare functionarii normale a contului.

Formularul de cont nou solicita urmatoarele date:

- user: este in general un pseudonim care poate sa nu aiba nici o legatura cu datele reale ale persoanei; se cere doar in cazul in care autentificarea se face pe baza de utilizator;

- adresa de email;

- nume si prenume;

- telefon;

- parola;

- confirmarea parolei;

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin verificarea prin Ajax a parolei, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

Pentru cresterea nivelului de securitate, parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

Contul meu – formular si anexe

Interfata contul meu permite modificarea urmatoarelor date:

- email;

- prenume;

- nume;

- telefon;

Acestea sunt datele minimale de definire a contului.

Suplimentar, afiseaza adresa de livrare si datele de facturare, asa cum au fost acestea salvate la plasarea ultimei comenzi.

Datorita complexitatii deosebite a interfetei de definire a preferintelor de plata, livrare si facturare, corelat cu faptul ca datele pot fi modificate la plasarea unei comenzi, corelat cu faptul ca aceste date pot fi sterse, corelat cu faptul ca efortul de integrare ar fi disproportionat cu utilitatea editarii datelor de livrare si facturare in absenta unei comenzi, aceste date nu pot fi editate in mod direct in afara formularului de comanda.

Suplimentar, se asigura posibilitatea descarcarii datelor editabile si/sau vizualizabile in situatiile anterioare.

Suplimentar, se asigura posibilitatea stergerii datelor de livrare si facturare fara afectarea contului.

Ca ultima optiune, pentru a asigura un control si transparenta integrala asupra datelor se asigura posibilitatea stergerii contului.

In cazul stergerii contului, numele si adresa de email se cripteaza folosind o cheie publica, impreuna cu data si acceptul de procesare a datelor personale si cu data stergerii contului. Pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

Resetarea parolei

In cazul pierderii parolei, resetarea se face in conditii speciale de securitate:

- se introduce noua parola dorita in formular, fara ca aceasta sa devina activa

- se transmite un email cu un cod unic de confirmare pe adresa de email mentionata sau pe adresa de email asociata utilizatorului daca autentificarea se face pe baza de user

- parola solicitata devine activa doar dupa accesarea mailului de verificare.

Sistemul folosit asigura conditii de securitate sporite, care corespund specificatiilor GDPR.

Modificarea parolei din cont

Modificarea parolei nu se poate face decat cu confirmarea parolei anterioare, garantand ca singurul utilizator care poate modifica parola este detinatorul contului.

Pentru cresterea nivelului de securitate, noua parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este format din 3 pasi:

- cosul efectiv, format din: lista produselor, numarul comandat, pret unitar, subtotal, total

- pasul intermediar format din login / cont nou / comanda fara cont

- datele de livrare, plata si facturare

In pasul 1 nu se colecteaza DCP.

In pasul 2 se colecteaza doar in cazul in care se creeaza un cont nou, dar formularul este acelasi ca in cazul "Formular de cont nou"(va rugam sa cititi mai sus detaliile)

In pasul 3 se colecteaza o cantitate minima de DCP, dupa cum urmeaza:

  •          Revizuirea numelui, prenumelui, adresei de email si a numarului de telefon – toate absolut necesare pentru livrarea comenzii. In cazul comenzii fara cont aceste date se introduc.
  •          Modalitatea de livrare – nu constituie DCP, dar in functie de modalitatea de livrare se colecteaza date in continuare
  •          Adresa de livrare: judet, localitate, adresa stradala – sunt informatii minime necesare pentru livrarea comenzii; in cazul ridicarii de la sediu nu se solicita aceste date
  •          Modalitatea de plata – nu constituie DCP
  •          Modalitatea de facturare: persoana fizica sau persoana juridica – pentru persoanele fizice nu se colecteaza date de facturare suplimentare; pentru persoane juridice nu se colecteaza DCP
  •          Adresa de facturare: judet, localitate, adresa stradala – se colecteaza doar in cazul in care adresa de facturare difera de adresa de livrare, sau adresa de livrare nu s-a colectat anterior
  •          Preferinte legate de comanda – nu constituie DCP, nu fac parte din profil, sunt optionale si se considera necesare pentru livrarea comenzii atunci cand au fost completate

In cazul in care comanda este plasata fara cont este obligatorie confirmarea acordului cu TCUPC.

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin generarea in pasi prin Ajax a formularului, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

 

Masuri de securitate fizice pentru asigurarea politicilor de confidentialitate

  •          Siguranta informatica a serverului, in confimitate cu standardele de calitate ISO 9001 si 27001
  •          Siguranta fizica a serverului este asigurata prin sistem de control acces biometric, sistem de monitorizare video, detectoare de miscare, etc
  •          Acces la site exclusiv prin SSL
  •          Parole securizate MD5
  •          Protectie contra atacurilor "Brute force" – la 3 incercari esuate de login de la acelasi IP se adauga CAPTCHA in formular

 

Mentiuni finale:

Pentru alte solicitari cu privire la exercitarea drepturilor de retragere a consimtamantului privind prelucrarea datelor, de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau de stergere a datelor cu caracter personal va rugam sa ne contactati.

Datorita posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul Utilizatorului, va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.

 

Termeni si conditii

Site-ul www.agwa.ro este proprietatea AGWAROM MARKETING SRL, CUI RO 35377691, inregistrata la ORc Tribunalul Ilfov sub nr. J23/24/2016, avand sediul social in Comuna Afumati, Strada Marasesti nr.23, Camera 3, Judetul Ilfov, Punct de Lucru in Centrul Comercial Natura Center – China Town Romania, Hala 10, Show – room 11, Soseaua Bucuresti-Urziceni nr.17, Comuna Afumati, Judetul Ilfov.

Utilizarea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe website-ul www.agwa.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate mai jos. AGWAROM MARKETING SRL isi asuma dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari site-ului www.agwa.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. AGWAROM MARKETING SRL nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, up-grade-uri etc.



Comunicari electronice



Prin accesarea site-ului www.agwa.ro, utilizarea, vizitarea, cumpararea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate agwa.ro, comunicarea se realizeaza in sistem electronic, considerandu-se astfel ca utilizatorul consimte primirea notificarilor de la agwa.ro in modalitate electronica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site doar in cazul abonarii la Newsletter.

 


Drepturi de autor



Intregul continut al www.agwa.ro, incluzand design-ul site-ului, texte, imagini, grafice, programe, grafica web sau orice alte date, este proprietatea AGWAROM MARKETING SRL si/sau a asociatilor / partenerilor / furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industrial. Folosirea acestora fara acordul scris a agwa.ro se pedepseste conform legilor in vigoare.



Accesul la informatiile continute de site


Site-ul Agwa.ro garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca / modifica / reproduce/ copia partial sau integral site-ul sau de a exploata site-ul in orice alt mod, in scopuri comerciale sau contrare intereselor agwa.ro, fara acordul scris al acestuia.



Datele personale



Pe site-ul www.agwa.ro, utilizatorul raspunde de veridicitatea datelor introduse in timpul crearii contului si pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale. Agwa.ro nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului sau parolei sale.

Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de catre agwa.ro doar in scopul declarat al acestui site: informatiile din contul de inregistrare, precum si datele din formularul de comanda vor fi folosite numai pentru confirmarea comenzilor si pentru a trimite utilizatorului produsele comandate. Informarile despre eventualele promotii, anunturi etc. vor putea fi transmise numai cu acordul prealabil al clientului prin abonarea la Newsletter.

Securitatea informatiilor



Agwa.ro garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic, insa nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de orice defectiuni sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul .De asemenea, agwa.ro nu raspunde pentru defectiunile care pericliteaza securitatea serverului pe care este gazduit site-ul.



Responsabilitati privind produsele


Agwa.ro nu garanteaza ca descrierea produselor sau orice alt continut al site-ului este lipsit de erori sau ca este complet sau obiectiv. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu informativ, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul , etc. Agwa.ro garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate (produsul este in stoc / produsul nu se afla pe stoc / disponibilitat eprodus incepand cu data de). Agwa.ro afiseaza informatii. Valoarea maxima a obligatiilor agwa.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de agwa.ro de la clientul respectiv. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, agwa.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea produsului respectiv si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca. Produsele (atunci cand este cazul) sunt insotite de certificate de garantie ale producatorilor. agwa.ro nu va putea fi facuta responsabila in cazul oricaror neconcordante sau lipsuri in ceea ce priveste produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta agwa.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.



Limitari ale responsabilitatii


agwa.ro va fi facut responsabil si garanteaza expres sau implicit pentru functionarea site-ului, informatiile sau continutul site-ului, materialele sau produsele de pe site. agwa.ro nu este responsabil pentru orice pagube, de orice fel, incluzand, dar nu limitandu-se la, orice daune directe, indirecte sau incidentale.



Litigii

Orice conflict aparut între agwa.ro si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin întelegere între cele doua parti. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor românesti.



Politica de preturi



Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte. agwa.ro poate desfasura orice campanie promotionala referitoare la produsele afisate pe site, in conditii stabilite in intregime de catre agwa.ro.

Transportul si livrarea produselor



În cazul în care produsele exista pe stoc, acestea vor fi livrate in 1 - 3 zile lucratoare de la confirmarea telefonica, prin curierat rapid.



Costul transportului



Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Curier iar transportul se plateste conform tarifelor aplicate de catre aceasta. Costul de transport variaza in functie de caracteristicile comenzii (volum, greutate, valoare, destinatie, metoda de plata).



Returul Produselor



In cazul in care produsul comandat nu corespunde cerintelor dumneavoastra sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 10 zile de la primire. In acest sens va rugam sa ne contactati imediat prin telefon sau email pentru stabilirea detaliilor.



Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalaj) si nu prezinta semne de uzura. Costul de transport al comenzii cade in acest caz in incidenta cumparatorului (TUR- RETUR IN CAZUL IN CARE CUMPARATORUL A BENEFICIAT INITIAL DE TRANSPORT GRATUIT).



Dispozitii finale



Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.